Německo 2017

V Německu se mi nejvíc líbila jízda parníkem a návštěva Garmisch-Partenkirchen, také prohlídka zámku na ostrově Herreninsel. Líbila se mi i prohlídka druhého zámku Neuschwanstein. Ubytování bylo hezké, byli tam moc milí lidé. Byl to super výlet. Sice nám moc nevyšlo počasí, ale i tak jsme si to moc užili. Určitě bych se ráda vrátila zpátky.
Dominika Černá, 8. třída

V Německu se mi moc líbilo, akorát nám to zkazilo počasí, ale i tak jsme si to užili.
Byli jsme tam 3 dny a navštívili jsme moc pěkné památky a muzea. Nejvíce se mi líbilo v zámku Herrenchiemsee a v BMW Museum. Taky jsme navštívili zámek Neuschwanstein, kde bylo nádherně, ale neviděli jsme tu nejhezčí stranu zámku, protože tam bylo lešení. Mrzí mě, že jsme tam zůstali jen na tři dny. Byli jsme tam se školou z Hati. Myslím si, že jsme si všichni rozuměli a skamarádili jsme se. Doufám, že bude ještě nějaký zájezd do zahraničí a že opět pojedu.
Štěpánka Miková, 8. třída

V Německu se mi líbilo hodně, jsou to nezapomenutelné zážitky. Jeli jsme tam ještě s jednou školou, která je v Hati. Děti z Hati jsou moc super, hned cestou do Německa jsme si spolu všichni povídali a skamarádili jsme se. Ubytovali jsme se na ubytovně nedaleko Alp, kde to bylo taky hezké, byl tam bar a karaoke, vážně super. Byli jsme např. na hradě Neuschwanstein, který nechal postavit Ludwig II. Taky jsme byli i na jeho zámku Herrenchiemsee, který nechal postavit podle pařížského Versailles. Bylo to tam nádherné. Podle tohoto zámku je také postavena kopie v Disneylandu. Taky jsme byli v Mnichově, tam jsme měli rozchod v jednom obchodním domě, kde to bylo vážně hezké. V Německu to bylo super a doufám, že tam ještě někdy pojedeme.
Ester Mrvová, 6. třída

Náš zájezd do Bavorska po stopách Ludvíka II. Bavorského jsme si jistě všichni moc užili. Viděli jsme spoustu zajímavých památek a míst. Mezi ty, co mě zaujaly nejvíce, patří například BMW Museum v Mnichově, které jsme navštívili hned po příjezdu, nebo také plavba lodí
přes Chiemsee na Herrenchiemsee Schloss. Přestože nám počasí moc nepřálo a pobyt
jsme strávili pod deštníky nebo v pláštěnkách, tak jsme si všichni odvezli spoustu skvělých zážitků a poznali mnoho nových kamarádů. Určitě se tam někdy ráda v budoucnu podívám znova.J
Lenka Hanuschová, 9. třída

Moje zážitky z Německa jsou nezapomenutelné. První den v BMW Museum a procházka olympijským parkem. Poté jsme jeli na ubytování, kde nás čekaly pokoje a postele po náročném dni. Druhý den rychlá prohlídka místem, kde se konaly olympijské hry a dále jsme pokračovali do vodní soutěsky. Tam nám začalo celkem pršet. Po deštivém dopoledni jsme šli na oběd a odpoledne na zámek Neuschwanstein. Třetí den jsme už končili, balili jsme kufry a odjížděli na prohlídku dalšího zámku, tentokrát na napodobeninu Versailles v Paříži, který ležel na ostrově. Po prohlídce zase zpět lodí k autobusu a hurá domů. Výlet to byl krásný a moc děkuji paní ředitelce a všem, s kterými jsem mohla tyto tři dny strávit. Moc jsem si je užila.