Výlet do Londýna

Prví den- jsme vyjeli v devět hodin ráno. Cestou jsme nabrali Bohuslavice, Těškovice a nakonec kolem páté odpoledne Plzeň.

Druhý den- Ráno jsme se nalodili na trajekt, kterým jsme jeli hodinu a půl. Asi v osm ráno jsme byli v Londýně. Nejprve jsme šli na Tower Bridge Následoval Monument a potom National History Museum. Večer si nás vyzvedly rodiny.

Třetí den- Ráno nás rodiny odvezly zpět na parkoviště a potom jsme jeli do Oxfordu. Cesta tam trvala dvě hodiny. Potom co jsme přijeli, jsme se šli projít po Oxfordu. Naši ,,procházku´´ jsme zakončili v Christ Church college, kde se natáčela první hodina létání Harryho Pottera. V Oxfordu jsme měli hodinu a půl rozchod. Po návratu z Oxfordu si nás na parkovišti opět vyzvedly rodiny.

Čtvrtý den- Ráno nás rodiny přivezly v sedm hodin. Naložili jsme kufry a jeli jsme asi půl hodiny na jiné parkoviště. Po té jsme šli na metro. Potom jsme šli rovnou na London Eye (jedno z největších ruský kol na světě). Na London Eye jsme byli do jedné hodiny odpoledne a pak jsme šli do London Dunngeon. London Dungeon je středověká mučírna, tam jsme byli do tří hodin odpoledne. Po London Dungeon jsme šli na lodičku. Na parkoviště k autobusu jsme došli trošku později a tak jsme museli hned vyjet, abychom stihli Euro tunel.

Pátý den- Euro tunelem jsme jeli asi půl hodiny. V noci jsme jely přes Francii, Německo, Belgii až do Česka. Jako první vystoupila Plzeň kolem půl desáté ráno. Asi ve dvě hodiny odpoledne jsme měli defekt, ale cestovní kancelář to rychle vyřešila a poslala pro nás jiný autobus. Po Plzni vystoupily Těškovice – kolem čtvrté hodiny odpoledne. Následovaly Bohuslavice, ty vystoupily o půl páté a jako poslední jsme vystoupili - my Sudice. Svůj výlet jsme ukončili ve čtvrt na šest večer.